1. A rendeléshez legelőször is a bal oldalon található növényeink (főoldalon fix, a többi oldalon legördülő) sávban válassza ki a kívánt kategóriát.
2. A kategórián belül megjelenő növények közül tegye "kosárba" a megvásárolni kívánt növényeket. A kategória nézetben csak kosárba tudja helyezni, de a termék nevére kattintva, a termék adatlapján a vásárolni kívánt mennyiséget is be tudja állítani. A megvásárolni kívánt mennyiségek a vásárlás vége előtt, a kosárban módosíthatóak, akár törölhetőek is.
3. A kosárba helyezést követően felugrik egy ablak, mely által akár a vásárlás végére ugorhat, de annak bezárásával a további növényeket rakhat a kosárba, jelölhet ki megrendelésre.
4. Amennyiben kiválasztott minden, megvásárolni kívánt tételt, a kosárhoz / pénztárhoz ugorva elkezdheti a megrendelés feladásának lépéseit. (A felugró ablakban a kosárhoz lépéssel, vagy a jobb felső sarokban a kosár ikonnál megjelenő felugró ablak által)
5. A termékválogatás végeztével a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadásán a sor.
5.a. Számlázási adatok - a csillaggal jelölt mezők kötelezően kitöltendők. Regisztráció esetén a felhasználónév, megjelenített név, jelszó adatokat is kérjük meghatározni.
Amennyiben nem kíván regisztrálni, úgy a vendégként vásárolok opciót válassza!
5.b. Szállítási adatok - ezt csak akkor kell kitölteni, ha nem a számlázási címére, nevére kéri a megrendelés postázását.
6. Minden megrendelést kizárólag a Magyar Posta Zrt által juttatunk el a megrendelőkhöz.
A postaköltséget a kért át postázási módja határozza meg.
Az aktuális postaköltséget az info / információk / postázási díjak menüpont alatt ismertetjük.
7. A megrendelést csak akkor tudja véglegesíteni, ha a vásárlási szerződést elolvasta és elfogadta. Ennek visszaigazolásához egy jelölő négyzetet biztosítunk.
8. Miután megadott minden információt a megrendelés teljesítéséhez és az ÁSZF elolvasását és elfogadását is visszaigazolta a megrendelés véglegesítése gomb megnyomásával tudja elküldeni megrendelését.
9. A megrendelését automatikus e-mailben igazoljuk vissza. (Ha nem érkezne meg, ellenőrizze a spam / levélszemét mappáját!
10. Amennyiben a megrendelő hibájából hiúsult meg a kézbesítés, az itt található termék megrendelésével tudja a korábban leadott rendelés újbóli postázását kérni: ÚJRAKÜLDÉS